Reklamační podmínky

 

 
 

Elektro-Trutnov.cz s.r.o. 

Říční 847
541 01 Trutnov

IČ:  03565955
DIČ: CZ03565955

 

 

Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

a) na e-mailovou adresu info@elektro-trutnov.cz  

b) klasickou poštou na adresu Elektro-Trutnov.cz s.r.o., Říční 847, 541 01 Trutnov

c) telefonicky na číslo  +420 731 226 532

d) Osobním doručením.

 Reklamační formulař ke stažení ZDE

 Odstoupení od smlouvy ke stažení ZDE

 

Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:

- reklamované zboží 

- stručný popis závady 

 

Reklamace uplatněná v záruční době

1. Záruční podmínky

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

 

2. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),

- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou (zejména se jedná o elektronické výrobky)

- neodborným zacházením

- zboží bylo poškozeno živly,

- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním 

 

Rozbití zboží během přepravy

Reklamace se uplatňuje na české poště podle článku 40 (poštovní podmínky – více na www.ceskaposta.cz ) nebo u GLS společnosti (reklamace@gls-czech.com)

 

Reklamace poškození nebo úbytku obsahu

1. Reklamaci podle tohoto článku lze uplatnit v případě služby doporučená zásilka, doporučená slepecká zásilka, cenné psaní nebo cenný balík.

2. Adresát může u kterékoliv pošty reklamovat, že poštovní zásilka byla dodána poškozená nebo s úbytkem obsahu; pokud byla poštovní zásilka dodána jinému příjemci než adresátovi, 39 reklamovat může také tento příjemce. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu k poškození nebo k úbytku obsahu poštovní zásilky došlo. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem adresáta nebo jiného příjemce uplatňuje.

3. Podnik není povinen přijmout reklamaci

    a) pokud není uplatněna při dodání poštovní zásilky ani ve lhůtě dvou pracovních dnů po jejím dodání

          - obyčejný balík/ do jednoho pracovního dne

          - obchodní balík  a profi balík

    b) pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání

    c) pokud podnik upozornil příjemce na možnost, že došlo k poškození nebo úbytku obsahu.

4. Podnik není povinen přijmout reklamaci uplatněnou až po dodání, jestliže reklamující nepředloží poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána, ani tento stav hodnověrně nedoloží jinak.

5. Je-li to zapotřebí pro posouzení odůvodněnosti reklamace nebo pro zjištění výše náhrady škody, kterou má podnik na základě reklamace uhradit, podnik je oprávněn podmínit přijetí reklamace tím, že reklamující ponechá poštovní zásilku po nezbytně nutnou dobu u podniku nebo že jiným způsobem zajistí, aby podnik mohl potřebné skutečnosti posoudit a zjistit.

6. Při přijímání reklamace se pořídí písemný záznam o stavu reklamované poštovní zásilky; kopii tohoto záznamu vydá podnik na požádání reklamujícímu.

7. Jestliže se zjistí, že k poškození nebo k úbytku obsahu poštovní zásilky došlo, podnik tuto skutečnost písemně oznámí adresátovi; dále postupuje podle čl. 43.

8. Jestliže se zjistí, že k poškození nebo k úbytku obsahu poštovní zásilky nedošlo, podnik tuto skutečnost písemně oznámí adresátovi. Trvá-li adresát i nadále na tom, že k poškození nebo k úbytku obsahu došlo, podnik dále postupuje podle čl. 43 odst. 6.

9. Na reklamaci poškození nebo úbytku obsahu při vrácení poštovní zásilky se ustanovení odstavců 1 až 8 vztahují obdobně.

 

 

Reklamační postup R2 pro Fotovoltaiku a Solární komponenty

společnosti Elektro-Trutnov.cz, s.r.o. 

 

K řádnému provedení reklamace předložte následují doklady:

  • fakturu a dodací list
  • fotodokumentaci (příp. krátké video)
  • sériové číslo zboží
  • datum instalace zboží
  • typ střídače
  • typ baterií

a dodržte níže uvedený postup.

Postup:

1) Zaregistrujte komponenty (zboží), podle toho, kdo je jejich výrobce, na jednom z těchto webových odkazů:

a) Pylontech          http://en.pylontech.com.cn/service/support

b) BYD                                             https://support.eft-systems.de/login

c) RCT                                             https://www.rct-power.com/en/service-form.html

2) Na výše uvedených webových stránkách vyplňte údaje požadované výrobcem pro reklamaci (např. informace o systému, do kterého je zboží zapojeno, výrobní číslo zboží, detailní popis závady atd.) a/nebo se řiďte pokyny výrobce, zejména pro případné odpojení/demontáž nebo zákaz odpojení/demontáže zboží od systému.Neúplné informace, neúplně a nesprávně vyplněný formulář jen oddaluje zahájení reklamace u výrobce. Bez dodání potřebných dokumentů nebude reklamační proces zahájen.

3) Na základě registrace u příslušného výrobce, obdržíte od něj identifikátor reklamace (např. ID reklamace), které zašlete e-mailem na adresu info@elektro-trutnov.cz. Do předmětu e-mailu napište, ke kterému číslu reklamace Elektro-Trutnov.cz se tento údaj vztahuje.

Upozornění:

Vadné zboží nebo jeho součást v žádném případě neodpojujte/nedemontujte od systému, ale ponechejte na místě. Střídač ponechejte, pokud možno zapnutý a připojený k internetu z důvodu vzdálené kontroly výrobcem.

Vadné zboží nebo jeho součást nezasílejte společnosti Elektro-Trutnov.cz (řídíme se pokyny výrobce, kdy výrobce si může v případě nutnosti dopravu zorganizovat sám). Pokud nám vadné zboží nebo jeho součást zašlete, bude odesláno zpět na vaše náklady (pokud nebude dohodnuto jinak). Fotodokumentaci pořizujte již při prvním detekování závady. Proveďte měření, kontrolu zapojení, kontrolu chybových hlášení, vše zdokumentujte. Odpojení nebo demontáž zboží od systému, provedené v rozporu s podmínkami výrobce nebo tohoto reklamačního postupu, může mít za následek vznik újmy. Nedodržení shora uvedeného postupu nebo podmínek výrobce bude mít za následek neuznání reklamace zboží, neboť vada zboží nebyla řádně reklamována.


Platnost a účinnost od 19.7.2021                                                                   Elektro-Trutnov.cz s.r.o.

Zasílání novinek na e-mail
Chcete být pravidelně informováni o novinkách a zvýhodněných akcích?
Přihlašte se k odběru novinek
Zasílat
 

Vítáme Vás v internetovém obchodu www.elektro-trutnov.cz. Specializujeme se především na prodej elektroinstalačního materiálu. Zboží si lze také prohlédnout a zakoupit na naší kamenné prodejně v Trutnově. Nabízíme možnost platby kartou na prodejně i online platbu prostřednictvím platební brány GP Webpay. Mezi náš hlavní sortiment patři kabely, rozvaděče, vypinače a zásuvky, žárovky a zářivky, ventilátory, úložné a nosné systémy, svítidla, zemnící materiál, termostaty.

Pro stávající zákazníky také umožňujeme po Trutnově rozvoz zdarma.

 

pozorUvedené ceny již obsahují autorské a recyklační poplatky, zároveň ceny obsahují slevu za nákup přes internetový obchod Online.
V případě, že poptáváte produkt, který jste v naší nabídce nenalezli, napište na e-mail info@elektro-trutnov.cz nebo zavolejte k nám na prodejnu.

pozorPodle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online:  v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

©2009-2022 Elektro-Trutnov.cz - Všechna práva vyhrazena. Začátek stránky
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies